Latviešu
Latviešu
Latviešu

Produktu fotogrāfa cenas Latvijā: Cik maksā un ko tās ietver

2025. gada 7. okt.

2025. gada 7. okt.

Alina Kareva

Alina Kareva

5 min

5 min

Lavandas spilvenu spreja produktu fotogrāfija uz auduma fona — stikla pudele ar etiķeti un zilā iepakojumā, profesionāla produktu fotogrāfija e-komercijai Latvijā.
Lavandas spilvenu spreja produktu fotogrāfija uz auduma fona — stikla pudele ar etiķeti un zilā iepakojumā, profesionāla produktu fotogrāfija e-komercijai Latvijā.
Lavandas spilvenu spreja produktu fotogrāfija uz auduma fona — stikla pudele ar etiķeti un zilā iepakojumā, profesionāla produktu fotogrāfija e-komercijai Latvijā.

Viens no biežāk uzdotajiem jautājumiem, ko saņemam no uzņēmējiem, ir "Cik maksā produktu fotogrāfēšana?" Atbilde nav tik vienkārša kā skaitlis, jo produktu fotogrāfa cena Latvijā var atšķirties pat 10 reizes atkarībā no vairākiem faktoriem.

Šajā rakstā uzzināsiet par reālajām tirgus cenām, sapratīsiet, kas ietekmē produktu fotogrāfēšanas cenu, un varēsiet plānot savu budžetu apzinīgi. Mūsu mērķis ir sniegt jums pārredzamību par to, par ko jūs maksājat, izvēloties profesionālu produktu fotogrāfu.

Vidējās produktu fotogrāfēšanas cenas Latvijā 2025

Produktu foto cena Latvijā var būtiski atšķirties atkarībā no fotografēšanas veida un projekta sarežģītības. Lūk, vidējie cenu diapazoņi, ar kuriem saskarsieties tirgū:

Produktu fotogrāfija uz balta fona:

  • No 9 EUR līdz 45 EUR par foto. Cena ir atkarīga no produkta izmēra, kā arī no atstarojošu/spīdīgu elementu klātbūtnes produktam. Produkti ar spīdīgām virsmām prasa ievērojami vairāk laika uzņemšanai (jo tajos viss atspoguļojas).

Lifestyle produktu fotogrāfija:

  • Vienkārša kompozīcija: 15–20 EUR par foto

  • Vidēja sarežģītība: 20–30 EUR par foto

  • Sarežģīta stilizācija: 30–80+ EUR par foto

Produktu fotogrāfija ar modeļiem:

  • Pusdienas fotosesija (3–4 stundas): 200–400 EUR

  • Pilnas dienas fotosesija: 400–1200 EUR

  • Kampaņas ar vairākiem modeļiem: 1000–3000+ EUR

Svarīgi saprast, ka šīs ir bāzes cenas, un galīgā izmaksa var mainīties atkarībā no projekta specifiskajām prasībām. Lētākas cenas parasti nozīmē mazāk iekļautu pakalpojumu vai zemāku kvalitāti.

Melna rokas pulksteņa produktu fotogrāfija uz tumša fona — profesionāla pulksteņu fotogrāfija e-komercijai un reklāmai Latvijā.

WOWCONTLY cenrādis 2025

Lai sniegtu jums pilnīgu pārredzamību, šeit ir mūsu standarta cenas produktu fotogrāfēšanai (spēkā no 2025. gada oktobra):

Šīs ir mūsu bāzes cenas, kas var mainīties atkarībā no pasūtīto attēlu daudzuma un projekta sarežģītības. Lielākiem projektiem piedāvājam individuālas cenas, kas ir izdevīgākas pēc vienības izmaksām.

Svarīgi piebilst, ka profesionālā stilizācija un rekvizīti ir iekļauti šajās cenās. Ne visas studijas un fotogrāfi to piedāvā, un bieži tiek iekasēta papildus maksa par prop sourcing un styling pakalpojumiem. WOWCONTLY šie pakalpojumi ir standarta daļa no mūsu offering.

Ko ietver standarta produktu foto sesijas cena

Profesionāla produktu fotogrāfēšana nav tikai "nospiest pogu". Cena ietver vairākus posmus un pakalpojumus, kas kopā veido kvalitatīvu rezultātu.

Pirms fotosesijas

Lielākā daļa profesionālu studiju ietver konsultāciju un plānošanu cenā. Tas nozīmē, ka fotografs vai producers ar jums apspriež projekta vīziju, saprot jūsu zīmola identitāti un palīdz izveidot fotosesijas konceptu.

Ja nepieciešams, tiek sagatavota shot list (attēlu saraksts) un nodrošināti rekvizīti vai props. Fotostudija ar rekvizītiem var ietaupīt jums laiku un naudu, jo nav jāpērk vai jāīrē papildus lietas.

Skincare produktu fotosesijas plānošanas dēlis Milonote lietotnē — piemēri ar Cherie, Fynels, Mayer un Pwr&Glow kolekcijām no WOWCONTLY projektu sagatavošanas procesa.

Taču uzmanību - ne visi fotogrāfi iekļauj styling un rekvizītus standarta cenā. Dažas studijas pieprasa papildus maksu par:

  • Rekvizītu iegādi vai īri

  • Profesionālu styling pakalpojumiem

  • Props shopping un koordināciju

  • Specifiskus background vai surface materiālus

Izvēloties fotogrāfu, noteikti noskaidrojiet, kas ir iekļauts cenā, lai izvairītos no negaidītām izmaksām.

Fotosesijas diena

Profesionālā fotosesija ietver ne tikai pašu fotografēšanu, bet arī tehnisko iestatījumu sagatavošanu. Tas nozīmē gaismu setup, fona sagatavošanu, produktu izvietojumu un styling.

Ainas aizkulisēs no skaistumkopšanas produktu fotosesijas studijā Rīgā — fotogrāfe uzņem modeļa kadrus ar profesionālu apgaismojumu un kameru.

Atkarībā no projekta, var būt nepieciešams produktu stylist vai asistents. Piemēram, kosmētikas produktu fotogrāfēšanā bieži vajag īpašu uzmanību detaļām un tekstūru izcelšanai.

Pēc fotosesijas

Pēcapstrāde ir būtiska produktu foto kvalitātes daļa. Standarta pakalpojums parasti ietver:

  • Attēlu atlasi un culling (labāko kadru izvēle)

  • Krāsu korekciju un baltā balansa pielāgošanu

  • Bāzes retušu (putekļu noņemšana, nelielu defektu labošana)

  • Attēlu eksportēšanu pareizajos formātos un izmēros

Padziļināta retuša, fona nomaiņa vai citas specifiskas prasības parasti ir papildus pakalpojumi. Kā notiek profesionāla produktu fotosesija varat lasīt mūsu detalizētajā ceļvedī.

Produktu fotogrāfijas rediģēšana Adobe Lightroom programmā uz MacBook Pro datora — profesionāls pēcapstrādes process WOWCONTLY studijā Rīgā.

5 galvenie faktori, kas ietekmē produktu fotogrāfa cenu

1. Produktu kompleksitāte

Vienkāršs produkts ar gludu virsmu (piemēram, grāmata vai kaste) ir daudz vieglāk fotografēt nekā produkts ar reflektējošām virsmām vai komplicētu formu. Juvelierizstrādājumi, stikla izstrādājumi vai metāla priekšmeti prasa vairāk laika gan fotografēšanā, gan retušā.

Juvelierizstrādājumu produktu fotogrāfija — auskari un gredzeni uz gaiša fona ar dabīgo apgaismojumu, profesionāla rotaslietu fotogrāfija Rīgā.

Produkti, kuriem nepieciešama īpaša apstrāde (piemēram, pārtikas produkti, kas jāsagatavo vai jādekorē), arī palielina izmaksas. Katra papildu sarežģītība nozīmē vairāk darba stundu.

2. Attēlu skaits un variācijas

Vairāki rakursi, close-up detaļas un variācijas (dažādas krāsas, izmēri) ietekmē cenu. Ja jums vajag 1 attēlu no produkta, tas ir viena cena, bet ja vajag 5-10 dažādus rakursus, cena proporcionāli pieaug.

E-komercijas platformām bieži vajag vairākus attēlus vienam produktam. Piemēram, Amazon produktu fotogrāfēšanai parasti vajag 7 attēlus, kas ietver gan baltā fona, gan lifestyle bildes.

3. Fotografēšanas veids un stilizācija

Ir būtiska atšķirība starp baltā fona produktu foto un lifestyle kompozīcijām. Dzīvesstila produktu fotogrāfēšana prasa vairāk laika stilizācijai, rekvizītu izvēlei un kompozīcijas veidošanai.

Skaistumkopšanas produktu fotogrāfija uz rozā fona — krēms un sprejs ar zīmola nosaukumu, profesionāla kosmētikas produktu fotosesija Latvijā.

Ja fotosesijai nepieciešami īpaši rekvizīti, specifisks fons vai pat lokācija ārpus studijas, tas palielina gan laika, gan materiālu izmaksas. Katra papildus detaļa prasa plānošanu un izpildi.

4. Projekta apjoms

Lielākiem projektiem parasti ir labāka cena par attēlu. Ja jums ir 100 produkti, kas jāfotografē vienā stilā, cena par vienu attēlu būs zemāka nekā fotografējot tikai 5 produktus.

Batch fotografēšana (vienlaicīga vairāku līdzīgu produktu fotografēšana) ļauj optimizēt procesu. Setup tiek izveidots vienu reizi, un pēc tam produkti tiek mainīti, kas ietaupa laiku.

5. Papildus pakalpojumi

Cenu ietekmē arī tas, vai jums vajag modeļus, makijaža artistus, styling assistentus vai īpašus tehniskos risinājumus. Piemēram, 360 grādu produktu foto vai video saturs ir dārgāks par standarta statiskiem attēliem.

Arī deliverables ietekmē cenu. Vai jums vajag tikai web izmēra attēlus vai arī augstas rezolūcijas failus printam? Vai nepieciešama ātra apgriešana vai standarta termiņš ir pietiekams?

Produktu fotogrāfu cenu salīdzinājums Latvijā 2025

Lai jums būtu vieglāk orientēties tirgū, esam apkopojuši informāciju par dažādu produktu fotogrāfu cenām Latvijā. Šis salīdzinājums palīdzēs jums izprast tirgus cenu līmeņus un izvēlēties piemērotāko risinājumu.

Profesionālās studijas ar fiksētām cenām par foto

Pakalpojumu sniedzējs

Balta fona foto

Lifestyle/Kompozīcija

Ar modeli

Ko ietver

WOWCONTLY

19 EUR/foto

32 EUR/foto

39-69 EUR/foto

✓ Styling un rekvizīti ✓ Profesionāla retuša ✓ Visi formāti ✓ Ātra apgriešana

Produktufotografs.lv

No 20 EUR/foto

No 50 EUR/foto

Nav norādīts

Minimālais pasūtījums 10 foto. 4-6 nedēļu apgriešana

Maris.lv

No 99 EUR projekts

Nav norādīts

Nav norādīts

Minimālais pasūtījums 99 EUR. Izbraukšana bezmaksas

Individuālie fotogrāfi (Fotoeksperts.lv un GetaPro.lv platformās)

Šīs platformas darbojas kā marketplace, kur fotogrāfi publicē savus profilus un cenas par fotosesijām. Lūk, konkrēti piemēri no Fotoeksperts.lv platformas:

Fotogrāfs

Fotosesijas cena

Atrašanās vieta

Dmitrijs

No 50 EUR

Rīga

Oskars

No 60 EUR

Rīga

Sandis

No 75 EUR

Rīga

Alina

No 95 EUR

Rīga

Rudolfs

No 95 EUR

Rīga

Andrejs

No 100 EUR

Rīga

Mihails

No 205 EUR

Rīga

GetaPro.lv platformā darbojas vairāki produktu fotogrāfi ar līdzīgiem cenu līmeņiem. Šī platforma ļauj klientiem publicēt pieprasījumu un saņemt piedāvājumus no vairākiem fotogrāfiem vienlaicīgi.

GetaPro.lv lapas ekrānuzņēmums ar produktu fotogrāfiem Latvijā — redzamas cenas no 50 līdz 100 eiro stundā un darbu piemēri no fotogrāfiem Dmitrijs K. un Richard S.

Galvenās atšķirības starp cenu modeļiem

Cena par fotosesiju vs. cena par foto:

  • Fotosesijas cena (50-205 EUR) parasti nozīmē laika apmaksu. Cik foto iegūsiet, bieži nav skaidrs līdz fotosesijas beigām

  • Cena par foto (19-69 EUR) dod skaidru priekšstatu par kopējām izmaksām. Ja vajag 20 foto, zināt precīzu summu

Kas iekļauts cenā:

  • Dažiem fotogrāfiem rekvizīti un styling ir papildus maksa

  • WOWCONTLY iekļauj visus rekvizītus un profesionālu styling standarta cenā

  • Freelance fotogrāfiem bieži jāmaksā papildus par retusu vai ātrāku apgriešanu

Minimālie pasūtījumi:

  • Daži fotogrāfi prasa minimālo summu (piemēram, 99-200 EUR)

  • WOWCONTLY strādā arī ar maziem projektiem bez minimālās summas

  • Lielākiem projektiem gandrīz visi piedāvā atlaides

Kā izvēlēties starp dažādiem modeļiem?

Ja jums vajag nelielu foto skaitu (1-10 bildes), izdevīgāk var būt maksāt par foto. Piemēram, 5 bildes uz balta fona no WOWCONTLY izmaksās 95 EUR (5 x 19 EUR), kamēr fotosesija var maksāt 100-200 EUR.

Ja plānojat lielu projektu (50+ bildes), noteikti jautājiet par package deals vai ilgtermiņa līgumiem. WOWCONTLY piedāvā 15-20% atlaidi līgumiem ar minimālo apjomu 20 foto mēnesī.

Izvēloties fotogrāfu caur Fotoeksperts.lv vai GetaPro.lv, vienmēr noskaidrojiet:

  • Cik foto iegūsiet par norādīto cenu?

  • Vai rekvizīti un styling ir iekļauti?

  • Kāds ir apgriešanas laiks?

  • Vai cena ietver retusu un pēcapstrādi?

  • Kāds ir maksājuma nosacījumi?

Kafijas iepakojuma un tasītes produktu fotogrāfija uz rozā fona — radoša e-komercijas un iepakojuma fotogrāfija Latvijā.

Produktu fotostudija vs. freelancer vs. DIY: cenu salīdzinājums

Izvēloties starp dažādiem risinājumiem, svarīgi saprast ne tikai cenu, bet arī to, ko iegūstat par šo naudu.

Profesionāla fotostudija (100-1500+ EUR projektam)

Priekšrocības:

  • Pilns aprīkojums un profesionāla komanda

  • Konsekventas, augstas kvalitātes bildes

  • Rekvizīti un props iekļauti (atkarīgs no studijas)

  • Ātra apgriešana ar garantētu kvalitāti

  • Uzkrāta pieredze dažādās nozarēs

Trūkumi:

  • Augstākas izmaksas salīdzinot ar citām opcijām

  • Nepieciešams plānot laiku iepriekš

Freelance fotogrāfs (100-800 EUR projektam)

Priekšrocības:

  • Elastīgākas cenas

  • Personalizēta pieeja

  • Potenciāli zemākas izmaksas maziem projektiem

Trūkumi:

  • Kvalitāte var atšķirties starp freelanceriem

  • Ierobežots aprīkojums vai rekvizīti

  • Garāka apgriešanas laika

  • Nav backup plāna, ja kaut kas nenotiek

Profesionāla matu kopšanas produktu fotogrāfija uz zaļa fona — Helios Spectrum iepakojums ar modernu dizainu, radīts e-komercijai un reklāmai Latvijā.

DIY (Do It Yourself) (300-2000 EUR aprīkojumam + jūsu laiks)

Priekšrocības:

  • Vienreizēja investīcija aprīkojumā

  • Pilnīga kontrole pār procesu

  • Nav nepieciešams maksāt katru reizi

Trūkumi:

  • Nepieciešama mācību līkne

  • Laika patēriņš (fotografēšana + editing)

  • Rezultāti var neatbilst profesionāliem standartiem

  • Aprīkojuma un software izmaksas uzkrājas

Pētījumi rāda, ka uzņēmumi, kas izmanto profesionālu produktu fotogrāfiju, vidēji sasniedzot 30-40% augstāku konversijas līmeni nekā tie, kas izmanto amatiera bildes. Šī atšķirība bieži vien atmaksājas dažu mēnešu laikā.

Produktu fotogrāfēšanas cenu piemēri reālām situācijām

Lai labāk saprastu, ar kādām izmaksām rēķināties, piedāvājam dažus reālistiskus scenārijus ar WOWCONTLY cenām.

Scenārijs 1: mazs e-veikals ar 10 produktiem

Projekta apraksts: Kosmētikas zīmols ar 10 produktiem (krēmi, serumi, maska). Vajag pa 2 attēliem katram produktam - viens uz baltā fona un viens lifestyle.

Aprēķins:

  • 10 produkti x 1 baltā fona foto = 10 x 19 EUR = 190 EUR

  • 10 produkti x 1 kompozīcijas foto = 10 x 32 EUR = 320 EUR

  • Kopējā izmaksa: 510 EUR

Šis ieguldījums nodrošina profesionālas produktu bildes visai produktu līnijai, kas kalpos vismaz 1-2 gadus. Mēnesī tas ir tikai 42 EUR, kas ir neliels mārketinga budžets salīdzinot ar citām reklāmas metodēm.

Skaistumkopšanas zīmola Endless Pure produktu fotogrāfija uz marmora virsmas ar dabīgu apgaismojumu — profesionāla skincare produktu fotosesija Latvijā.

Scenārijs 2: e-komercijas uzņēmums ar jaunu produktu līniju

Projekta apraksts: Apģērbu aksesuāru zīmols laiž klajā jaunu kolekciju ar 50 produktiem. Vajag Amazon standartam atbilstošas bildes.

Aprēķins:

  • 50 produkti x 1 main image (baltā fona) = 50 x 19 EUR = 950 EUR

  • 50 produkti x 4 lifestyle/detail images = 200 x 32 EUR = 6400 EUR

  • Kopējā izmaksa: 7350 EUR

Lai arī šķiet liela summa, šīs bildes tiek izmantotas ne tikai Amazon, bet arī mājas lapā, sociālajos medijos un citās platformās. Kā produktu fotogrāfijas ietekmē pārdošanas apjomus parāda, ka šis ieguldījums atmaksājas.

Scenārijs 3: produktu foto ar modeli social media kampaņai

Projekta apraksts: Beauty zīmols vēlas radīt saturu Instagram un Facebook kampaņai. Vajag 30 bildes ar modeli, kas izmanto produktus. WOWCONTLY pilnībā organizē procesu, ieskaitot model casting un styling.

Aprēķins:

  • 30 attēli ar modeli (pilns pakalpojums): 30 x 69 EUR = 2070 EUR

  • Kopējā izmaksa: 2070 EUR

Šis saturs var tikt izmantots vairākus mēnešus, radot engagement un pārdošanas. Salīdzinot ar maksas reklāmām, kvalitatīvs organiskais saturs var dot labāku ROI.

Skaistumkopšanas produktu fotogrāfija ar modeli — sieviete uzklāj sejas krēmu un pozē ar rozā kosmētikas produktu, profesionāla beauty produktu fotosesija Latvijā.

Kāpēc lētāks ne vienmēr ir labāk: ROI (return on investment) perspektīva

Daudzi uzņēmēji izvēlas lētāko opciju, taču tas var izmaksāt dārgāk ilgtermiņā. Sliktas kvalitātes produktu foto var samazināt konversiju par 20-50%, kas nozīmē tiešus zaudējumus pārdošanā.

Profesionālas bildes ne tikai palīdz pārdot, bet arī veido uzticību zīmolam. Pētījums no Nielsen Norman Group rāda, ka lietotāji 67% gadījumu izlemj par pirkumu balstoties uz produktu attēliem.

Papildus, labas bildes samazina produktu atgriešanas līmeni. Ja klients redz precīzu produkta attēlojumu, viņa gaidas ir reālistiskākas, un viņš ir apmierinātāks ar pirkumu.

6 padomi, kā sagatavot budžetu produktu foto projektam

1. Sāciet ar prioritātēm

Ne visiem produktiem uzreiz vajag premium fotogrāfiju. Sāciet ar saviem best-selleriem vai produktiem ar augstāku cenu punktu. Tie dos labāko ROI no ieguldījuma fotogrāfijā.

Vēlāk varat pakāpeniski pievienot pārējos produktus. Šī phased pieeja ļauj sadalīt izmaksas un redzēt rezultātus pirms turpināt.

2. Izmantojiet batch fotografēšanu

Ja jums ir vairāki līdzīgi produkti, fotografējiet tos vienā sesijā. Tas samazina cenu par attēlu, jo setup tiek izveidots vienu reizi.

Piemēram, ja jums ir 30 kosmētikas produkti līdzīgās pudelēs, tos var nofotografēt vienas dienas laikā ar konsekventu kvalitāti un zemāku cenu.

3. Plānojiet ilgtermiņā

Nedomājiet par produktu fotogrāfiju kā vienreizēju izmaksu, bet gan kā ieguldījumu. Labas bildes kalpos 1-3 gadus atkarībā no produkta un tirgus.

Izveidojiet gada budžetu vizuālajam saturam, kas ietver gan jaunus produktus, gan sezonālos update. Tā jūs varēsiet plānot līdzekļus efektīvāk.

Dabīgā dezodoranta produktu fotogrāfija uz rozā fona — We Love the Planet Zesty Lime iepakojums, profesionāla kosmētikas produktu fotosesija Latvijā.

4. Apspriediet package deals

Daudzi fotogrāfi un studijas piedāvā discount lielākiem projektiem vai ilgtermiņa sadarbībai. Nevilcinieties jautāt par package cenām vai retainer līgumiem.

Piemēram, WOWCONTLY bieži noslēdzam ilgtermiņa līgumus (minimums 6 mēneši) ar klientiem, kur tiek noteikts minimālais pasūtīto foto skaits mēnesī, piemēram, 20 foto. Šādā sadarbības formā mēs piedāvājam īpašu atlaidi (15-20%) no standarta cenām.

Šis risinājums ir izdevīgs abām pusēm: klients saņem atlaidi un var plānot savu budžetu, savukārt mēs kā studija varam efektīvāk plānot projektus un nodrošināt stabilu ienākumu plūsmu. Tas ļauj mums arī labāk iepazīt jūsu zīmolu un radīt konsekventāku vizuālo identitāti.

5. Investējiet kvalitātē, kur tas svarīgāks

Produktiem, kas ir jūsu zīmola sejas vai kas maksā vairāk, investējiet vairāk fotogrāfijā. Lētākiem vai sekundāriem produktiem var izvēlēties vienkāršāku pieeju.

Baltā fona produktu fotogrāfija ar profesionālu kvalitāti ir must-have, bet lifestyle produktu attēlus var pievienot pakāpeniski.

6. Izmantojiet saturu maksimāli

Plānojiet, kā izmantosiet bildes vairākos kanālos. Vienas fotosesijas saturs var tikt izmantots mājas lapā, Amazon, sociālajos medijos, printā un pat offline materiālos.

Jo vairāk jūs izmantojat saturu, jo labāks ir ROI. Kreativitāte ar esošo saturu var ietaupīt tūkstošiem eiro jaunos foto projektos.

E-komercijas produkta lapa ar atslēgu turētāja fotogrāfiju — dizaina aksesuāru produktu fotogrāfija OCULT interneta veikalā.

Kā izvēlēties pareizo produktu fotogrāfu jūsu budžetam

Cena ir svarīga, bet tā nav vienīgais kritērijs. Izvēloties piemēroto fotogrāfu, pievērsiet uzmanību arī portfolio kvalitātei, pieredzei jūsu nozarē un komunikācijai.

Lūdziet redzēt iepriekšējos darbus ar līdzīgiem produktiem. Kosmētikas fotogrāfs saprot nianses, kas atšķiras no, piemēram, tehnikas vai pārtikas fotogrāfijas.

Apspriediet savu budžetu atklāti. Labs fotogrāfs piedāvās risinājumus, kas atbilst jūsu iespējām, nevis vienkārši teiks "nē". Varbūt var sadalīt projektu fāzēs vai pielāgot pakalpojumu līmeni.

Secinājums: ieguldījums, kas atmaksājas

Produktu fotogrāfa cena Latvijā var šķist augsta, taču, skatoties uz to kā ieguldījumu pārdošanā un zīmola veidošanā, cipari sāk darīt jēgu. Profesionālas bildes ne tikai palīdz pārdot, bet arī veido uzticību, samazina atgriešanas un ilgtermiņā ietaupa naudu.

Vai esat gatavs uzlabot savu produktu vizuālo identitāti?

Sazinieties ar WOWCONTLY komandu bezmaksas konsultācijai. Mēs palīdzēsim izveidot budžetu, kas darbojas jūsu biznesam, un radīsim bildes, kas pārdod.

Pieprasīt cenu piedāvājumu vai apskatīt mūsu portfolio un redzēt, kā esam palīdzējuši citiem Latvijas uzņēmumiem augt ar profesionālu produktu fotogrāfiju.